مجله تفریحی ایرانی

مجله تفریحی ایرانی که مطالب مختلفی در زمینه های مختلف منتشر می کند

مجله تفریحی ایرانی

مجله تفریحی ایرانی که مطالب مختلفی در زمینه های مختلف منتشر می کند

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ شراب از معین

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

برو برو که خسته ام از شکستنم

من عاصی از هر عشق و هر دل بستنم

کبوترم که پر زدم ز بام تو

🎵

بیزارم از نامت به لب آوردنم

آ……..ه

یه روز سراب من و خواب من و شراب من تو بودی و تو

امروز شهاب من و تاب من و عذاب من تو هستی وتو

🎵

یه روز بهار من و یار من و قرار من تو بودی و تو

امروز خزان من و زوال من و زیان من تو هستی و تو

ستاره ها رو شمردم نیومدی و نمردم

بیا که جون نسپردم

بیا که جون نسپردم

میون گریه دویدم حباب اشکو دریدم

🎵

ندیدمت که ندیدم

ندیدمت که ندیدم

برو برو که خسته ام از شکستنم

 

  • اسحاق رئوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی