مجله تفریحی ایرانی

مجله تفریحی ایرانی که مطالب مختلفی در زمینه های مختلف منتشر می کند

مجله تفریحی ایرانی

مجله تفریحی ایرانی که مطالب مختلفی در زمینه های مختلف منتشر می کند

طبقه بندی موضوعی

زندگی جاستین بیبر خواننده خارجی

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۱۰ ب.ظ

جاستین بیبر ترانه سرا و خواننده کانادایی ست. او متولد اول مارس ۱۹۹۴در آنتاریو کانادا می باشد. بیبر توسط مادری مجرد و کم سن و سال بزرگ شد.

 

پدر جاستین بیبر “جرمی بیبر” خانواده خود را بخاطر یک زن دیگر ترک کرد. پدرش جرمی معتاد بود و با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم میکرد.

 

در سال ۲۰۱۰ جاستین اظهار کرد که با پدرش روابط خوب و نزدیکی دارند. جاستین که آن موقع ۱۶ سال داشت در مصاحبه با مجله ای اعلام کرد که “من با پدرم رابطه خیلی خوبی دارم. زمانی که من بچه بودم او به من یاد داد که چطوری بعضی از آهنگ هارا روی گیتار بزنم.”

 

بیبر حتی خال کوبی مرغ دریایی که روی بدنش دارد هم با پدرش یکی است.

بیبر با مادرش روابط صمیمی تر و گرم تری داشت، اما با پدرش قطع ارتباط نکرده بود حتی او در مراسم نامزدی پدرش با “چلسی ریبلو” حضور یافت و حتی بعد از اینکه خواهر ناتنی او متولد شد او به ملاقات خواهر ناتنی اش رفت.

جاستین در سنین جوانی مقام دوم را در یک مسابقه برای کشف استعداد های محلی کسب کرد. بعد از آنکه مادرش کلیپ های بیبر را در یوتیوپ منتشر کرد، این خواننده ناشناخته به یک فوق ستاره جوان مبدل شد.

 

بیبر همیشه علاقه زیادی به موسیقی داشت.

مادرش می گفت :” برای تولد او یک کیت درام به او هدیه دادم ” اما آن مسابقه استعداد یابی که بیبر در سن دوازده سالگی در آن دوم شد او را در راه سوپر استار شدن قرار داد!

 

ادامه مطلب را می توانید در بیوگرافی کامل جاستین بیبر در باحال مگ بخوانید.

  • اسحاق رئوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی