مجله تفریحی ایرانی

مجله تفریحی ایرانی که مطالب مختلفی در زمینه های مختلف منتشر می کند

مجله تفریحی ایرانی

مجله تفریحی ایرانی که مطالب مختلفی در زمینه های مختلف منتشر می کند

طبقه بندی موضوعی

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته باشگاه بارسلنا مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس لاماسیا برگزار کرد و آن را جشن گرفت .

 

در این مراسم جوزپ ماریا بارتومئو گفت :

این یک اتفاق خاص است . لاماسیا 40 سال سن دارد و در جهان شناخته شده است . این هویت را مجله فوربس تایید کرد . این آکادمی وفاداری ما به تاریخ را نشان میدهد و امیدواریمان به آینده را . من از اینکه 4 کاپیتان تیم اول از لاماسیا هستند بسیار افتخار میکنم . من از همه میخواهم بیشتر تلاش کنند . خوشحالم که اینجا آنسو فاتی و کارلس پرز را میبینم . برخی دیگر از بازیکنان ( لاماسیا ) نیز بارها زیر نظر والورده تمرین کرده اند . این همان چیزی است که نیاز داریم و باید بدانیم آینده بسیار خوبی در پیش روی ماست . بسیاری بر رشد و توسعه بارسلونا تمرکز کرده اند و صبور بودند . این روحیه درستی است .

 

لاماسیا بهترین تضمین برای بقای الگوی آموزش و سبک بازی ماست که از رده های سنی پایین شروع میشود . در این فصل ما اقدام به توسعه بخش  متدولوژی ( روش شناسی ) توسط پاکو سیرولتیلو کرده ایم . کسی نمیتواند چنین مدلی را به ما تضمین کند . علم و توسعه میتواند باعث شود تا این جوانان تبدیل به بازیکنان بهتری شوند و بتوانند به استادیومی برسد که پشت سر ماست ( نیوکمپ ) . باید قدم به قدم پیش بروید .

http://barcanews.org/post/95419/

  • اسحاق رئوفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی